wtorek, 14 lutego 2012

Różany lakier do paznokci z Wibo (pachnący różami)

Cześć :)
Dzisiaj chciałabym pokazać lakier, który bardzo lubię i mam już od dłuższego czasu. Będzie to niedrogi, różowy lakier z limitowanej, różanej serii firmy Wibo.

Opakowanie:
Urocza, oryginalna buteleczka w kształcie róży, która od razu przyciąga wzrok. Niektórzy twierdzą, że jest kiczowata, zwłaszcza przy połączeniu z różowymi kolorami, ja jednak uważam, że to jest miła odmiana, przy zazwyczaj podobnych kształtach lakierów. Pędzelek ma zwykły, płaski, którym dobrze się maluje.

Konsystencja:
Tak jak w poprzednim lakierze, o którym pisałam, konsystencja jest w sam raz, nie za gęsta, nie za wodnista.

Zastosowanie:
Lakier bardzo łatwo się nakłada, nie robi smug. Wystarczy jedna warstwa aby uzyskać pożądany kolor, chociaż ja i tak zawsze (przy każdym lakierze) nakładam dwie warstwy. Utrzymuje się na paznokciach przez jakieś 4 dni, więc nie jest źle. Przy zmywaniu trochę barwi paznokieć, ale da się to szybko usunąć i nie trzeba zużywać nie wiadomo ile wacików . Jedynym jego minusem jest to, że bardzo długo schnie. Po odczekaniu jakichś 2godzin poszłam spać i niestety rano miałam odbitą pościel na paznokciach. Lakier posiadam już od dłuższego czasu i niestety zaczyna się trochę ciągnąć, ale jednocześnie już mi się kończy i jeśli jeszcze jest w Rossmannie (a mam taką nadzieje) to na pewno go kupię :)
Zapomniałabym o jeszcze jednej charakterystycznej dla tego lakieru rzeczy - po pomalowaniu faktycznie pachnie różami :) i zapach ten utrzymuje się przez jakie 1-2dni
Cena:
Chyba coś koło 5zł, ale nie jestem pewna.

Podsumowując:
Opakowanie 6/6
Konsystencja 6/6
Zastosowanie 5/6
Cena 6/6
Razem 23/24

Niestety nie wiem jaki numer czy nazwę ma ten kolor ponieważ kompletnie mi się to starło, ale w rzeczywistości nie jest aż tak różowy jak to wyszło na zdjęciach buteleczki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz