niedziela, 12 lutego 2012

Lakier do paznokci Ultimate Nudes z Catrice

Cześć :)
Ostatnio będąc w Naturze, natknęłam się na lakiery do paznokci z Catrice z serii Ultimate Nudes. Stwierdziłam, że po tak dobrym podkładzie, jakim jest Photo Finish, wypróbuje lakiery do paznokci. Kolor jaki wybrałam to 030 - My Cafe Au Lait At Notre - Dame i od razu muszę powiedzieć, że nie jestem z niego zadowolona. Kolor całkiem mi się podoba, ale jakość tych lakierów jest beznadziejna.

Opakowanie:
Ładna buteleczka, z jak dla mnie, odpowiednim płaskim pędzelkiem (nie za szeroki zie za wąski),chociaż, nie wiem czy tylko ja na taki trafiłam, czy wszystkie takie są, ale mój jest jakiś taki krzywo wykończony i ma włoski różnej długości, chociaż jakoś strasznie to nie przeszkadza

Konsystencja:
Też myślę, że jest w sam raz. Ani nie jakaś strasznie gęsta, ani nie strasznie wodnista, ale raczej idąca w kierunku tej drugiej.

Zastosowanie:
No i tu zaczynają się schody...
Po nałożeniu jednej warstwy, nie dość, że lakier krycie ma, w zasadzie, nijakie to jeszcze zostawia straszne smugi. Z drugą warstwa nabiera już ładnego, takiego jaki powinien być, koloru, ale co z tego jeśli trzeba strasznie uważać bo robi smugi. Kolejnym jego problemem jest trwałość. Kiedy pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie, lakier musiałam zmyć na następny dzień bo odprysną z prawie wszystkich paznokci! Myślałam, że to wina tego, że nie nałożyłam top coat'a. Wczoraj dałam mu drugą szansę, wspomagając go właśnie top coat'em - smugi jak były tak są i w sumie trwałość też nie zmieniła się jakoś diametralnie, bo już widzę, że na końcówkach, po bokach lekko odprysną i jutro pewnie będzie już do zmycia.

Cena:
W drogerii Natura kosztuje 9,99zł

Podsumowując:
Opakowanie 6/6
Konsystencja 5/6
Zastosowanie 1/6
Cena 2/6 ( w stosunku do jakości)
Razem 14/24  - ładne opakowanie to zdecydowanie za mało - nie polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz