środa, 8 lutego 2012

Metaliczny brokatowy cień Sephora z serii Colorful Mono Eyeshadow

Cześć :)
Dzisiaj recenzja, niedawno przeze mnie kupionego, metalicznego brokatowego cienia marki Sephora - Dark star N 96

Opakowanie:
Najzwyklejsze pudełeczko z pojedynczym cieniem. Jeszcze nie zdążyłam go upuścić, ale wygląda raczej na solidne :D Łatwo się otwiera. Opakowanie jak opakowanie :)

Konsystencja:
Cień jest mocno brokatowy i przez to jest bardzo twardy (więc się raczej nie rozpadnie jak go upuścimy), ale mimo to nie ma jakiś większych problemów z jego nakładaniem i co ważne, nie osypuje się. Więc nie mamy całej buzi w brokacie.

Zastosowanie:
Tak jak pisałam wyżej, cień jest twardy, ale dobrze się go nakłada i nie osypuje się. Ja mam go w kolorze 96 Dark Star - i ten kolor, sam w sobie, nie jest jakiś super mocny, ale np. nałożony na klasyczny smoky eyes daje bardzo fajny efekt końcowy. Brokat, który znajduje się w cieniu, to maleńkie drobinki, których jest dużo, ale bardzo ładnie wyglądają na oku, przede wszystkim w sztucznym świetle, pięknie się mieni i wygląda jak taka hmmm....lekko mokra brokatowa powłoczka? (może nie brzmi to zachęcająco, ale wygląda na prawdę dobrze), przy dziennym świetle słabo go widać, także jest on głównie na jakieś imprezy. Co do tego czy długo utrzymuje się na powiece, to ciężko mi ocenić ponieważ na moich powiekach, czy z bazą czy bez niej, nic się długo nie trzyma, ale chyba z nimi nie jest źle ;) Ważne jest też to, że bardzo łatwo się go zmywa i nie ma ani śladu po brokacie

Cena:
Ich regularna cena to chyba 39zł, ja je w promocji kupiłam za ok. 12zł

Podsumowując:
Opakowanie 5,5/6
Konsystencja 6/6
Zastosowanie 6/6
Cena 6/6 (zwłaszcza w promocji)

Razem
23,5/24 Polecam ;)

Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale niestety na razie tylko takim aparatem mogę robić zdjęcia.






1 komentarz:

  1. Prześlicznie mienią się te cienie. Muszę kiedyś sprawić sobie takie maleństwo z sephory :)

    OdpowiedzUsuń